Prawo do zwrotu

Z uwagi na charakter produktów cyfrowych oferowanych przez nasz Sklep (e-booki), informujemy, że w przypadku zakupu e-booka przez Kupującego, nie

przysługuje mu prawo do odstąpienia od umowy, zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, która wyłącza prawo do zwrotu w przypadku dostarczania treści cyfrowych, które zostały pobrane lub odtworzone.

Jeżeli Kupujący nie rozpoczął pobierania e-booka, ma możliwość anulowania zamówienia przed rozpoczęciem pobierania. Po pobraniu pliku prawo do zwrotu zostaje utracone.

Reklamacje

W przypadku, gdy e-book, który Kupujący pobrał, jest wadliwy (np. uszkodzona struktura pliku, brak możliwości otwarcia pliku na urządzeniu) lub nie zgadza się z opisem, Kupującemu przysługuje prawo do reklamacji.

Reklamację należy zgłosić w ciągu 14 dni od daty zakupu, wysyłając zgłoszenie na adres e-mail: [adres e-mail do reklamacji].

Sprzedawca rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania i poinformuje Kupującego o sposobie rozwiązania sprawy. W przypadku uznania reklamacji, Kupujący będzie uprawniony do otrzymania poprawionej wersji e-booka, wymiany produktu, lub, w przypadku braku dostępności produktu, zwrotu zapłaconej kwoty.

Wymiana produktu

Kupujący może zgłosić chęć wymiany e-booka na inny produkt oferowany przez Sklep. Wymiana produktu jest możliwa tylko wtedy, gdy e-book wykazuje wadę uniemożliwiającą jego używanie (np. uszkodzenie pliku).

Procedura reklamacyjna

Aby zgłosić reklamację lub chęć wymiany e-booka, należy wysłać e-mail na adres [adres e-mail do reklamacji], podając następujące informacje:

  • Numer zamówienia
  • Nazwa e-booka
  • Opis problemu (np. opis wady produktu)
  • Dowód zakupu (np. potwierdzenie płatności)

Kupujący może również skontaktować się z nami telefonicznie, pod numerem: [numer telefonu] w celu wyjaśnienia sprawy.

Koszty zwrotów

  1. W przypadku uznania reklamacji lub zwrotu kwoty zapłaconej za wadliwy e-book, koszty związane ze zwrotem środków nie obciążają Kupującego.
  2. Koszty związane z ewentualnymi dodatkowymi opłatami (np. koszty transmisji danych przy pobieraniu pliku) nie będą podlegały zwrotowi.

Postanowienia końcowe

Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszej polityki zwrotów, w szczególności w przypadku zmian przepisów prawa dotyczących praw konsumentów.

Zmiany polityki zwrotów nie mają wpływu na umowy zawarte przed ich wejściem w życie.


Chcemy, aby Twoje doświadczenie zakupowe było jak najlepsze. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące polityki zwrotów, skontaktuj się z nami pod adresem

e-mail:minbiz@o2.pl